Житловий будинок 1913, в якому проживав Пальмов В. Н.
На червоній лінії забудови вулиці. Стосовно сусідніх споруд композиційно нейтральний. Зведений за проектом і під керівництвом арх. А. Трахтенберга. Власником був штаб-ротмістр А. Павлов-Сильванський, якому належав і цегляний дворовий флігель.
П'ятиповерховий, цегляний, у плані Т- подібний, з центральним проїздом на подвір'я. Розміщення парадної і чорної сходових кліток не в геометричному центрі дозволило спланувати по дві квартири на поверсі, з однаковим набором загальних приміщень, але з різною кількістю спальних кімнат. Будинок мав водяне опалення, електроосвітлення та необхідне санітарне устаткування. Для приготування страв на кухнях було влаштовано великі варильні печі (тепер розібрано). Композиція фасаду симетрично-осьова. Головна вісь над центральним входом підкреслена парою лізен, що розривають вінцевий карниз і завершуються невеликою аттиковою стіною. Стримане архітектурне оформлення виконано у стилі модерн. Найбільшу цінність має добре збережене планування та обладнання квартир, а також добре прорисований ліпний декор стель, що повторюється по поверхах, але відрізняється у кожній кімнаті. 1925—29 у цьому будинку проживав Пальмов Віктор Никандрович (1888— 1929) — живописець, представник авангардного напряму в мистецтві, друг Д. Бурлюка і В. Маяковського. Жив у Росії. З 1925 — у Києві, професор художнього інституту. Роки перебування в Україні були найпліднішими у житті митця. Тут він швидко українізувався, створив новий мистецький напрям, назвавши його кольо- рописом. 1927 згуртував лівих художників у «Об'єднання сучасних митців України» (ОСМУ). Друкував свої мистецтвознавчі статті в журналі «Нова генерація», який видавав поет М. Семенко. Учасник виставки мистецтва народів СРСР у Москві 1927, пізніше його картини експонувалися за кордоном. Серед творів київського періоду: «Атом» (1926), «Мати», «Київський пляж», «На селі», «Каменярі», «Об'їжджають коня» (усі — 1927), «Рибалка» (1928), відомий революційний цикл: «1-е Травня», «Ленін», «За владу Рад», «Диктатура пролетаріату» (усі – 1929) та ін, Із запровадженням догмату соціалістичного реалізму ім'я В. Пальмова як художника-авангар- диста на довгий час було викреслено з історії радянського мистецтва. Значна колекція його творів зберігається у Національному художньому музеї України.
Також на цій вулиці
-
Пам'ятник Косiору С.В. 1970, 1984 (знесений)
Артема
-
Житловий будинок, 1910
Артема вул-7
-
Садиба кін. 19 — поч. 20 ст., в якій проживали Волков О. М., Осмьоркін О. О., Смирнов-Ласточкін І. Ф.
Артема вул, 10
-
Житловий будинок, 1898
Артема вул, 14
-
Житловий будинок серед. 19 ст.
Артема вул, 22
-
Житловий будинок, 1890
Артема вул, 26
-
Житловий будинок комунальників, 1935
Артема вул, 26а
-
Будинок 1911—12 приватних навчальних закладів Жекуліної А. В., в якому містився евакогоспіталь, де помер Ватутін М. Ф.
Артема вул, 27
-
Житловий будинок 1913—15, в якому проживав Даміловський М. О.
Артема вул, 40
-
Житловий будинок 1910, в якому проживав Фельдман В. А.
Артема вул, 42
-
Маєток 1945, в якому проживали Василевська В. Л., Корнійчук О. Є.
Артема вул, 46
-
Житловий будинок, 1913—14
Артема вул, 47
-
Житловий будинок працівників Наркомюсту 1930-х рр., в якому проживав Кікоть А. І.
Артема вул, 48
-
Житловий будинок, 1930-і рр.
Артема вул, 76
-
Житловий будинок працівників енергомережі, 1930-і рр., 1954,
Артема вул, 79
-
Садиба 2-ї пол. 19 ст., де містилися Бессарабські казарми, штаб Київського укріпленого району
Артема, 24
-
Житловий будинок, рубіж 19—20 ст.
Артема, 72