Міст Пішохідний на о. Труханів
Суцільнозварний міст, зведений з використанням автоматичного зварювання. Довж. моста 426,4 м, шир. пішохідної частини –7,0 м. Складається з трьох центральних прогонів висячої будови і берегових ділянок балкової конструкції. Центральні прогони за схемою 60 + 180 + 60 м підняті над рівнем ріки на 26 м, що забезпечує прохід суден при найвищих рівнях води. Гіперболічні за абрисом та жорсткі за конструкцією ланцюги (зварені з металевих листів) закріплені на двох пілонах рамної форми заввишки 32 м. Вертикальні підвіски обабіч дороги з кроком 10 м зроблені зі сталевих кутників. Дорожнє полотно із залізобетонних плит спирається на дві двотаврові зварні балки (вис. 2,4 м). Берегові частини вирішені у вигляді балкових стале-залізобетонних прогінних будов: на лівобережній ділянці – три прогони по 36 м, на правобережній – один прогін 17,9 м. Опори моста – залізобетонні, рамної конструкції. Основи всіх опор – залізобетонні забивні палі (переріз 35 х 35 см, довж. від 9 до 13 м).
Виразний силует моста став одним з традиційних елементів у панорамі Києва [856].
Також на цій вулиці
-
Пам'ятне Місце Першої Лінії Електричного Трамваю В Києві 1892
Володимирський узвіз
-
Київська фортеця – Підпірна нижня стіна
Набережне шосе
-
Міст Метро
Набережне шосе
-
Центральна електрична станція Київської міської залізниці, 1901-03, 1907-08
Набережне шосе, 2
-
Київський водогін
Набережне шосе, 8
-
Пам'ятне Місце Наведення Понтонного Моста Через Дніпро 1943
Набережне шосе. Ліворуч від моста Метро