Дзвіниця серед. 19 ст.
У 1820—21 у садибі, яка мала нові абриси після перепланування Подолу, зведено будинок священика, церковнопарафіяльну школу й невелику дерев'яну дзвіницю (розібрана 1847). У 1840-х рр. увесь комплекс обнесено цегляно-дерев'яною огорожею, яку пізніше замінили на глуху дерев'яну. 1861 на південний захід від церкви, поблизу головного ґанку, закладено цегляну дзвіницю (в одному об'ємі з теплою церквою Пресвятої Богородиці). Споруджена за зразковим проектом, надісланим з Санкт-Петербурга замість поданого на затвердження проекту арх. М. Іконникова. У кін. 19 ст. між церквою Миколи Набережного й дзвіницею влаштовано перехід у вигляді дерев'яного тамбура. Тамбур, огорожу й будинок священика розібрано у 1980-і рр., тоді ж розпочато реставрацію дзвіниці за проектом архітекторів І. Малакової та Г. Церковняка.
На високому цоколі, цегляна, тинькована, пофарбована, у плані прямокутна, з напівкруглою пониженою вівтарною апсидою і триярусною шатровою дзвіницею над входом на західному фасаді. Залу церкви перекрито коробовим склепінням. Конструкції різних за формою дахів (двосхилого — над залою, високого шатрового — над дзвіницею, пологого півсферичного — над апсидою) дерев'яні з металевим покриттям, пофарбованим у зелений колір.
Вирішена у стилі історизм з елементами російської архітектури 16—17 ст. Композиція будівлі симетрична відносно осі схід—захід. Лаконічно оформлену нижню частину споруди розчленовано арковими прорізами: чотирма вікнами на бічних фасадах і підвищеним отвором входу, фланкованим пласкими нішами на чоловому західному фасаді. Вхід і флангові ніші окреслено контурною трилопатевою аркою. Простінки з карнизними гуртами на рівні п'ят арок мають вигляд пілястрів. Акцентною частиною споруди є шатрова дзвіниця, побудована у площині західного фасаду за схемою «восьмерик на четверику». Грані восьмерика, де чергуються дзвонові отвори та глухі ніші аркового абрису, увінчані трикутними щипцями, над якими на шатровому даху — декоративні слухові віконця. Четверик завершено карнизом на площинному аркатурному поясі, що продовжується вздовж схилів трикутного щипця чолового фасаду. Аркове горищне віконце в центрі щипця оформлено мальовничим обрамленням з бочкоподібних пілястрів і двосхилого карнизного сандрика. Рівні площини обабіч віконця прикрашено чотирипелюстковими нішками-хрестами. Карнизи, профільовані обрамлення вікон, ніш та інші архітектурні деталі пофарбовано у білий колір, тло фасадних стін — у жовтий, цоколь з відкритим муруванням — у брунатний.
Hастінний живопис, що зберігся в інтер'єрі, належить до серед 20 ст. Споруда є невід'ємною частиною архітектурного ансамблю Подолу. Тепер — трапезна церква святих Новомучеників українських Української автокефальної православної церкви.
Також на цій вулиці
-
Миколи Набережного (св. Миколи Мірлікійського) церква 1772—75
Г. Сковороди, 12
-
Флігель садиби, 2-а пол. 19 ст.
Г. Сковороди, 1
-
Садиба, 1-а пол. 19 ст.
Г. Сковороди, 21-а
-
Садиба, поч. 19 ст.
Г. Сковороди, 5, 5-а
-
Садиба, 2-а пол. 19- поч. 20 ст.
Г. Сковороди, 7-а, 7-б, 7-в, 7/9
-
Житловий будинок, кін. 18 – кін. 19 ст.
Г. Сковороди, 9-Б